Klantenservice
-
Heeft ZorgComfort een eigen werkplaats?
Ja ZorgComfort De Kempen beschikt over een eigen werkplaats. Voor scootmobielen en sta op stoelen is er een werkbrug aanwezig. Ook is er een groot assortiment onderdelen aanwezig.
-
Mijn product is niet bij u gekocht, kunt u het wel onderhouden, nakijken of repareren?
Voor de meeste producten kunt u ook bij ZorgComfort De Kempen terecht indien er een probleem is met uw product ook als het niet bij ons ZorgComfort de Kempen is aangeschaft.
Voor reparaties en onderhoud aan rollators, rolstoelen, scootmobielen, sta op stoelen, hoog-laag bedden kunt u terecht.
U kunt uiteraard geen aanspraak maken op garantie, daar dit alleen mogelijk verleend kan worden door de partij waar u het product heeft aangeschaft.
-
Kan ik bij ZorgComfort De Kempen een scootmobiel aanschaffen met PGB?
Ja dit is mogelijk. Graag kijken wij samen met u naar het gestelde eisen pakket en bekijken samen wat uw wensen en mogelijkheden zijn.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in Valkenswaard?
Ja u kunt uw bestelling ook afhalen in Valkenswaard.
Bij de verzend opties kiest u dan; afhalen in winkel te Valkenswaard
Nadat u een bevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling klaar staat.
Vanzelfsprekend betaalt u dan ook geen extra kosten.
-
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij ZorgComfort De Kempen zijn:
Bij een bestelling vanaf € 150,- incl btw of meer zijn er geen verzendkosten.
Onder de € 150,- incl btw betaald u binnen Nederland € 6,75 incl btw
en naar België betaald u € 10,- incl btw.
-
Kan ik mijn product retourneren?
Indien u een product wenst te retourneren kan dit indien;
- het geen hygiëne product is
- het geen speciaal besteld product is
- u binnen de bedenktermijn zit
- het product ongebruikt, en onbeschadigd is
- u het in de originele verpakking verpakt
- het product deugdelijk verpakt heeft om beschadigingen te voorkomen
- het bijgevoegde retourvoorwaarden formulier volledig heeft ingevuld
- u de retourkosten zelf betaald
-
Kan ik het te betalen bedrag ook overmaken?
Ja dat kan, dan kiest u bij het afronden van de bestelling
niet voor IDeal/ Bankcontact maar voor vooraf overmaken.U ontvangt dan een factuur welke u kan overmaken via internet bankieren of andere wijze.
Zodra het bedrag binnen is wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een track n trace code.
Onze volledige bankgegevens zijn:
ZorgComfort De Kempen
Torenstraat 10-12
5554 NK Valkenswaard
IBAN: NL11 RABO 0154 4611 05
BIC: RABONL2U
-
Levert ZorgComfort De Kempen ook aan instellingen of bedrijven?
Ja ZorgComfort de Kempen levert ook aan instellingen en aan bedrijven.
Wij maken gebruik van ook gebruik van Tblox.
Voor meer informatie kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen
met Marleen van Eijk.
-
Geeft ZorgComfort De Kempen ook presentaties?
Jazeker, het kan en algemene presentatie zijn maar ook aan een specifiek onderwerp/thema gerelateerd.
Neem contact op voor meer informatie en mogelijkheden.
-
Is ZorgComfort De Kempen een Zuidzorg winkel?
Nee ZorgComfort De Kempen is geen Zuidzorg winkel, wij zijn al meer dan 10 jaar een geheel zelfstandige thuiszorg winkel.
Wel zijn wij een uitleen punt van Medicura voor uitleen en verhuur van hulpmiddelen. Wij verzorgen de uitleen voor alle zorgverzekeraars en hopen op deze wijze een goed ondersteuningspunt te zijn voor deze regio.
-
Moet ik lid zijn om spullen te lenen?
Nee u hoeft nergens lid van te zijn als u bijvoorbeeld een rolstoel, bedklossen, douchekruk, ondersteek, toiletstoel, hoog-laag bed wenst te lenen voor korte duur.
Waar u vroeger lid diende te zijn van een kruis verening is dit komen te vervallen in 2013. Vanaf dat moment zijn deze uitleen artikelen verhuisd naar uw basis zorgverzekering.
En vanaf dat moment zijn de eenvoudige loophulpmiddelen zoals een looprek, elleboogkrukken, vierpoot en rollator uit het pakket verwijderd. Deze artikelen zijn eventueel wel te huur of te koop.
Wilt u meer informatie kunt u altijd bellen naar 040 20 700 40